Pages

fredag den 25. februar 2011

Så har min mor været på spil igen, hun burde have sin egen blog:) Men her den fineste tunika til Signe i et rigtigt sødt mønster. Den må hun have nogle flere af..
Det kniber lidt med indlæggene i øjeblikket, men jeg synes bare at tiden render så vildt stærkt  -og jeg når bare slet ikke det, jeg gerne vil. Det er kun blevet til lidt "blogsurfing" hist og her, men det er heller ikke at undervudere...  
Billedekvaliteten er ikke helt i top, men for pokker kan vi snart få lidt mere lys tak! :)

4 kommentarer:

  1. Hej kom forbi din blog og hvor laver du mange skønne ting, jeg glæder mig til at følge dig og dine ideer ;-)
    Hvor blir Signe fin i hendes nye kjole. Den er vild sød.
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Kjolen er bare flot. Har hun selv tænkt den?? Imponerende.

    SvarSlet
  3. Ja vi vil have mere lys:-) Men man kan sagtens se, hvor sød og fin kjolen er. Skøn farve også...

    SvarSlet
  4. Tak for de søde kommentarer:)
    Mønstret er fra "Rasmilla strik og design", hun har nogle super fine opskrifer:) Ha en dejlig søndag..

    SvarSlet