Pages

onsdag den 26. oktober 2011

Giveaway....

Min første Giveaway!!
Så lykkedes det endelig, at jeg fik bikset min første lille giveaway sammen.
Man kan vinde 3 Boliglivblade fra juli, august og september 20011, et par fine karklude fra Rice, fine manillamærker, og to pakker kertelys der kan lyse lidt her i den mørke tid.

Reglerne er som de plejer:

1 lod for en kommentar
1 lod for fast læser
1 lod for et link til min blog.

Jeg håber i vil være med:) Den trækkes den 15 november.

Held og lykke:)

34 kommentarer:

  1. Melder mig fluks med 1 lod:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er med på to lodder;-) Rigtig lækre ting!

    SvarSlet
  3. Vil meget gerne deltage med to lodder

    SvarSlet
  4. Vil super-gerne deltage (og vinde!). Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  5. Tak for din kommentar hos mig, så fandt jeg jo også ind på din lækre blog :)
    Vil meget gerne være med, med tre lodder! Jeg linker lidt senere, når jeg kommer på fra pc'en!

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med på 1 lod:)

    SvarSlet
  7. jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder :D

    SvarSlet
  8. Hyggelig giveaway! Jeg vil gerne deltage med to lodder :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  9. Dejlig give away, deltager med et lod :-)

    Min mail er: mussesverden@gmail.com

    SvarSlet
  10. Vil meget gerne deltage med 3 lodder :)
    Skøn og hyggelig give away!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  12. Vil gerne snuppe 2 lodder i din giveaway :) Hvis du har lyst kan du smutte forbi og være med i min :)

    SvarSlet
  13. Dejlig giveaway - 3 lodder til mig tak! Fin blog du har, nu har du fået en ny fast læser ;)

    Mette/Ravnemor

    SvarSlet
  14. Hej
    Jeg vil meget gerne være med, med 1 lod.
    En dejlig give away!
    Mail: cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  15. Sikke en fin blog og lækker give-away! :)
    Jeg er med på 2 lodder! :)

    SvarSlet
  16. Sikke en fin blog ;) Har lige meldt mig som fast læser og vil glæde mig til at følge med! Jeg deltager meget gerne i din fine GiveAway med 3 lodder.
    Skumsprøjt fra KREAfeen

    SvarSlet
  17. Vil gerne deltage med 3 lodder. :) Har lagt link til din giveaway i siden af min blog.

    Line

    SvarSlet
  18. Jeg er med på 2 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  19. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-signes-cat.html

    Krysser fingrene!

    Klem

    PS: Bli gjerne med i min konkurranse også om du vil

    SvarSlet
  20. Jeg er med og tar ett lodd :o)

    SvarSlet
  21. heihei :)
    Så flott giveaway, her vil jeg være med på 1 lodd!

    klem fra siv anita, siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlet
  22. jeg vil gerne deltage :) med to lodder
    heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Skøn skøn give away fra dig til én heldig vinder. Har lige fundet din blog i dag.
    Jeg er forholdsvis ny i blogland, men har da opdaaget hvor mange skønne kreative kvinder/piger/tøser der er i denne blogverden. Det er da for skønt. Der er meget inspiration at hente.
    od weekend.

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  24. En fin Give Away! Lad mig straks være med på 3 lodder, tak ;-) Og jeg linker straks fra min blog!

    Maja
    http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  25. Jeg tar gjerne 1 lodd, og håper at lykken står meg bi:-) Ha en fin helg!

    SvarSlet
  26. Snupper 3 lodder og krydser fingre :o)

    SvarSlet
  27. Jeg deltager med et lod :)

    Og hvis jeg er så heldig at vinde, så kan jeg kontaktes her: stineclausen@gmail.com

    SvarSlet
  28. Nej, en fin give away, jeg deltager gerne med 2 lodder :-) Jeg har selv gang i en konkurrence, hvor du kan vinde noget lækkert fra den ny-opstartede webshop, Lux*Beauty, så kig endelig forbi! :-)

    Kh Line Cecilie

    SvarSlet
  29. Dejlig give away. Jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  30. Jeg vil rigtig gerne være med! :) På 2 lodder... :) Fine sager! :)

    SvarSlet
  31. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    2 lodder
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  32. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 1 lodd:)

    SvarSlet