Pages

tirsdag den 18. oktober 2011

Tapet, tapet, tapet...- og nyt bloglook..




Mere tapet...Jeg synes man kan få det flotteste tapet, har altid svært ved at bestemme mig, fordi der altid bare er så meget fedt at vælge i mellem. Men til mit badeværelse har jeg fundet det her blå vinytapet.
Jeg elsker det! Det er blevet super fint, og det var også ret nemt at arbejde med. Nu har jeg efterhånden sat en del tapet op, og jeg synes selv jeg er ved at have nogenlunde styr på det:)
Jeg har også planer om tapet i min stue, også lige noget nyt til soveværelset...Og, og, og....



Også har jeg i de sidste par dage siddet og rodet med bloggen. Jeg synes den trængte til lidt opfriskning, så jeg har virkelig brugt tid på en ny header, og lidt omrokering..Men forsøren hvor tager det bare lang tid, og hvor kan det bare drille.. For søren da. Men jeg synes det er blevet rigtig fint. Jeg har downloadet GIMP, som er et gratis billedbehandlingsprogram, som kan lidt mere end Picasa, som jeg ellers har brugt. Så nu har jeg da fået nogenlunde styr på det, efter 2 dage ved computeren...hmmm. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar