Pages

søndag den 11. december 2011

Merle dukke...



En dukke blev til en julegave...:)
Så har jeg bikset med endnu en dukke...Jeg mangler lidt detaljer endnu, men jeg synes faktisk hun er blevet rigtig fin:)
Hun har været lang tid undervejs, så mønstret har jeg købt på nettet hos Sarah´s dolls, som også laver nogle super fine dukker. Efterfølgende blev jeg da selvfølgelig nødt til at eje Tusindfryds fine bog, hvor jeg har fundet opskrifterne på hårbånd og tøjet. Dejligt at hun havde lyst til at dele sine evner med os alle:)
Jeg er i hvert fald blevet helt vild med de fine dukker, og Merle ( et navn skal hun da selvfølgelig også have ), er bestemt ikke den sidste i rækken. Og øvelse gør mester, siger man vist...

1 kommentar:

  1. Den er rigtig sød - du er en jo en knag til sådan skønne sager - flot håndarbejde - bare klø på - det can kun blive godt.


    Godt nytår

    SvarSlet