Pages

fredag den 15. juni 2012










Så fik jeg endelig lavet Signes dukkelift færdig. Med modifikationer! Den oprindelig plan var, at den skulle være ligesom en rigtig lift, altså med "himmel." ( I ved hvad jeg mener:) )
Men det blev altså noget rigtig knald, da den selvfølgelig ikke kunne bære sig sig, og skvattede jo så sammen, lige ned i hovedet på dukkerne - noget værre rod synes Signe.
Så den har altså bare ligget på pause, indtil et par af de skønne piger fra min mødregruppe så den.
Så måtte jeg have gang i den igen, og pillede den oprindelige op, og fik bakset en ny sammen, som jeg synes faktisk blev rigtig fin. Og det synes Signes altså også:)
Nå, men der sneg sig lige et par billeder ind af mine fine roser, som trodser det vildt elendige "sommervejr", og står så fint i fuldt flor. Dejligt. Bare synd at man nærmest skal have vinterjakke på, når man skal have fornøjelsen.

Go´weekend!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar