Pages

lørdag den 2. marts 2013

På med løbeskoene..


Som jeg skrev i tidligere indlæg, kommer det til at handle lidt løb.
Ikke for at hævde mig selv, men for at bruge bloggen som en slags løbedagbog. Her kan jeg sætte mig nogle mål,  og ret nemt følge op på dem:)
Igår var en skøn løbedag, og det blev da også til omkring 8 km. Ikke dårligt, men det kunne da også mærkes!
Min plan er at komme ud, mindst 3 gange om ugen. I alt slags vejr, men det trækker vel og mærke lidt mere når solen skinner fra en skyfri himmel.

Det skulle meget gerne ende ud i et halvmaraton, og senere en halv ironman!!
Så  der er lang vej endnu, og det kunne være hyggeligt ( og motiverende ), hvis der er nogle der har lyst til at følge mit projekt. Og gerne hvis der er andre med samme tanker.

Min træning skal selvfølgelig kombineres med sund mad! Og igen slik eller kager! Slut prut med det:)

Rigtig god weekend!

2 kommentarer:

  1. Sejt! Vil ligesom dig også gerne løbe halvmaraton, men synes det er svært at løbe tre gange om ugen. Træner også gymnastik. Løber du efter et specielt program?

    SvarSlet
  2. Nej, det gør jeg faktisk ikke. Jeg har bare besluttet mig for at løbe mindst 3 gange om ugen, og gerne kombinere det med
    svømning en gang. Men jeg har lige meldt mig ind i iform( ikke for at gøre reklame ), men de har nogle programmer jeg tænkte at følge lidt. Men løb kombineret med gymnastik er jo også rigtig godt.
    Ellers øger jeg min tur lidt kilometermæssigt, hver uge.
    Og nu er det jo blevet perfekt løbevejr:)

    SvarSlet