Pages

søndag den 27. februar 2011

Så fik jeg hæklet en lille mariehøne, fra Maja Hansens " Hæklet dyr " - Jeg har ikke helt fulgt opskriften helt, jeg har udeladt hale og ben, og så har jeg syet den fast på en børnehårbøjle.. Den blev også et hit hos Signe:) Jeg skal dog lige have hæftet de sorte prikker fast, da små fingre nemt kan pille dem af.. De er kun limet fast med teksttillim. Jeg er blevet lidt bidt af det her hækleri, jeg synes det er så hyggeligt, og man kan lave de fineste ting. Manden synes vist også det er ved at tage lidt overhånd, da man her på det seneste har ku´ finde hækletøj i min håndtaske, hvergang jeg har været ude.. Derfor bliver jeg da også nødt til at få lavet en fin lille hækletaske, så det ikke ligger og roder rundt.. Jeg har tit nok problemer med at finde noget som helt i mine tasker, fordi jeg altid slæber rundt på så mange mærkelige ting :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar