Pages

lørdag den 1. januar 2011

Nytårsmalerier..

Dejligt at vågne op 1. Januar uden hovedpine!! Efter en meget hyggelig og stille og rolig nytåresaften med 6 voksne og 5 unger, så var man frisk nok til at prøve at færdiggøre lidt småprojekter - som faktisk ikke er færdig endnu... hmmm  
Jeg er ved at male mit gamle vitrineskab, der plejer at hænge ude i køkkenet.
Køkkenet er også malet, det trængte virkelig...Det har bare fået en gang hvid maling, så lidt pangfarve måtte der til. Det er faktisk manden der har valgt farven, og det har han vist gjort meget godt:) Jeg synes det er blevet super fint.. Jeg må lige indrømme at inspirationen til den meget grønne farve, fik jeg efter et vildt hyggeligt besøg hos nogle venner i København, der havde malet en gammel skænk en noget lignende farve...
Også har jeg fået en fast læser mere!!..Tak for det søs;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar