Pages

søndag den 25. september 2011

Blogaward og mere tæppe..


Så blev mit tæppe endelig færdig! Der er faktisk meningen at det skal være en måtte til mit badeværelse. De sidste par omgange fandt jeg selv på, da opskriften lige glippede for mig.
Jeg synes det er blevet rigtig fint, men næste gang har jeg tænkt mig at hækle et af to nøgler, så det bliver lidt større. Også måske et langt, smalt et..og måske...nå ja nu må vi se:)

Også fik jeg da lige en blog award af sirianna...
Tusind tak:)

Og reglerne er :

Takke  og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden..
Tusind tak Mette...hvor blev jeg glad..

Give den videre til 8 andre bloggere, som jeg har opdaget for nylig...
Hmm, jeg tror jeg følger Mettes eksempel og holder mig til 5 stykker..

retfravrangen.blogspot.com
frusole.blogspot.com
puslefanten.blogspot.com
bedstemorskram.blogspot.com
hertenenbergen.blogspot.com

Jeg synes, de alle er super dygtige damer - og hvor er det dejligt med alt den inspiration og krealyst, så er det som om det hele bare gilder lidt lettere og solen skinner lidt mere...

Kontakte bloggerne og fortælle dem om deres pris

Også fortælle 8 ting om mig selv..

Jeg elsker kanelgifler...de der billige fra Netto..
Jeg prøver at lære mig selv at gøre ET projekt færdig af gangen..
Jeg bruger str. 36 i sko..
Jeg bider neglerødder, og det er SÅ grimt..
Jeg hader ukrudt på min terrasse, men når sjældent i bund med det..
Jeg ønsker mig en Macbook..
Også er jeg kage og tapet - tosse..








4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Flot!
    Jeg får selv helt lyst til at lave sådan et tæppe♥

    SvarSlet
  3. Tak for award´en:-)

    Super flot tæppe du har lavet, det ser dejlig tykt ud!

    SvarSlet
  4. Tak:) Og jeg har bare hæklet lidt derud, det er et rimeligt nemt og hurtigt projekt - og garnet er ikke voldsomt dyrt..Jeg skal i hvert fald have lavet et par stykker mere, sådanne nogle måtter kan man altid bruge:)

    SvarSlet