Pages

onsdag den 21. september 2011

Spagetti...



Så blev jeg hooked på det nye Spagetti-garn.

Det er bare fantastisk, og super nemt at arbejde med.
Og endnu bedre tager det kun et par aftner at hækle et lille tæppe, lige noget for mig..:)
Det brune, runde tæppe jeg har hæklet er en badeværelsesmåtte, lavet på nål 12. Dejlig stor, både hoved og hænder kan følge med..
Og jeg har mange andre ting i støbeskeen på store nåle, og spagetti-garn...Også må jeg da lige linke til hende her som også hækler super fine tæpper..- og mange andre ting..

2 kommentarer:

  1. Hej Cat

    Du er simpelthen for sej til at hækle :D
    Jeg har givet dig en blogaward. Håber du vil kigge forbi og lege med!

    SvarSlet
  2. Hej
    Hvor er den flot.
    Hvor har du opskriften fra? Hvor meget garn har du brugt?

    SvarSlet