Pages

onsdag den 4. juni 2014

Lidt shopping i Rørvig!




Da vi var på camping i Rørvig, kom jeg lige til at køre forbi denne skønne butik. Kort og godt " Den gode butik." Jeg havde set deres side på facebook, og rent tilfældigt poppede der et skilt op lige på min vej.
En rigtig fin butik, jeg er ikke rigtig hoppet med på retro-bølgen, men har stadig hang til en blandning af det gamle, romantiske og gerne industrielt. Og det havde hun. Rigtig meget, fint, gammelt fransk, både møbler og masser af dims. Jeg fandt da også et lille skuffedarium, som jeg mente ville passe perfekt i min nymalet stue. Butikken er klar et besøg værd. (Og det er ikke et sponsoreret indlæg)
Manden havde vist ikke helt samme mening, men jeg tror han har vænnet sig til det. Nu er det jo heller ikke verdens største møbel. 


Og der kom også lige et par fine asiatiske, gamle reje - et eller andet med i bilen. Godt vi har en stor bil.

Mit nye skab!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar